11 game Reviews with Responses


Splash Painter 2.00 Splash Painter 2.00

Rated 5 / 5 stars

sweet.

what did you do joxs?


People find this review helpful!
SubmitFlash responds:

He tested it.


Keyboard Hero:Small Heads Keyboard Hero:Small Heads

Rated 5 / 5 stars

lol...

you stole my name!
good game.


TerdBurgler responds:

Thanks a lot! Expect more soon. The beta test alone has been getting some good ratings already.


[SF] space battle [SF] space battle

Rated 5 / 5 stars

not bad.

i liked the 3D work.


People find this review helpful!
SubmitFlash responds:

lol thx.


Slippery Breakout Slippery Breakout

Rated 5 / 5 stars

SWEET!

i love it, great physics!


People find this review helpful!
Acreonte responds:

thanks jakk22!
reading only negative reviews makes me feel like changing my profession... so, your comment and score gives me courage to continue developing games :D


WTF is Newgrounds?! WTF is Newgrounds?!

Rated 5 / 5 stars

nice but...

it really didnt go into that much detail.


AngryAardvarK responds:

thanks


Chad's Quest Chad's Quest

Rated 5 / 5 stars

cool!

how does it know if you cheated?


Pelemus-McSoy responds:

Haha! I knew it would work!

That, my friend, is my little secret! Perhaps I'll make a tutorial on how to do that!

Glad you like it!

~Pelo


360 Defence 360 Defence

Rated 5 / 5 stars

ummm

is this not just a mod to earth defence?!?!?!?


itsjms responds:

I had no clue untill some1 just showed me.


Ultimate Stick Tutorial Ultimate Stick Tutorial

Rated 5 / 5 stars

AWESOME!

that was the best tut on stick i have ever seen!!
great job!
and i finally know how those stick animators make those outlines!
i never use the ink bucket thing tool.
i am sooo using that style in TBA3.


export-gold responds:

Sweet i'll go check out 1 and 2!


Cap'n Zappy Cap'n Zappy

Rated 4.5 / 5 stars

that was cool

that was cool


Wonchop responds:

Thx


Drag Racer Drag Racer

Rated 2.5 / 5 stars

it was o0kaayy

you should try to make it more complex.
i really didnt like it but who cares.
uh. you need to fix the change color thing and mabey add a car changer
and add a life bar or something. but if you dont know how then. o well cuz neither do i


mooseisloose responds:

I do know how but I don't think the life thing is needed to be honest